2021_24.7._Prázdninový cyklovýlet

Účast 16 cyklistů, krásné letní počasí, zajímavá a příjemná trasa.

Vážení příznivci jedné stopy,
Dovolujeme si vás po roce opět pozvat na pohodovou cyklo vyjížďku, i když se bude zdát hodně podobné těm, které jste jistě několikrát zajeli, ale provede nás krásnými zákoutími Zlaté stezky Českým rájem, která jsou prostě nádherná.
Termín: vyrazíme v sobotu 24. července v 10:00 hodin od vývěsky v Březině, odtud vyrazí první skupina, druhá se k nim připojí na příhrazské silnici na křižovatce na Blata
Popis trasy:
Vyrazíme od vývěsky směrem na Příhrazy kolem rybníka Žabakor přes Blata po cyklostezce č. 4009 okolo hájenských rybníků a Arnoštic. U oborní zdi odbočíme k Žehrovskému rybníku a odtud budeme pokračovat po silnici č. 279 na Kost. Od Kosti pojedeme po zelené k rozcestníku u Prokopského údolí a zde zahneme doprava na louku a projedeme Prokopským údolím do Libošovic. Z Libošovic budeme pokračovat po silnici a po cyklostezce č. 4010 směrem Malechovice a Roveň. V Rovni za rybníkem u turistické mapy a rozcestníku odbočíme ze silnice doleva po modré mezi domy a do nejprudšího kopce naší trasy. Až vyjedeme nad obec, dáme se doprava stále po modré až na křižovatku na konci obce a zde uhneme doleva po modré a sjedeme až na Nebák. Zde se občerstvíme. Po oddechu se kousek vrátíme k rozcestníku U Nebákova a odtud zahneme doprava po červené přes Podsemínský mlýn až k rozcestníku U Přibila. Zde odbočíme a kousek po silnici přejedeme k Věžickému rybníku, pojedeme známou cyklotrasou č. 4010, trasou kolem rybníku až k rozcestníku Věžické údolí a zde odbočíme doleva na cyklotrasu č. 4015 až na Hrubou Skálu, kde bude druhé občerstvení. Po pivku vyrazíme dále po cyklo 4078 až k Arboretu Bukovina rozcestí a zde uhneme doleva na modrou a cyko 4012. Po ní sjedme až do Kacanov a zde se zastavíme do třetice, a to v hotelu U Králíčka. Pak vyjedeme po žluté až na rozcestník Podhoří, zde zahneme doleva po zelené a po pár metrech u sochy sv, Jana Nepomuckého zahneme doprava a opustíme značenou trasu a sjedeme kolem rybníku Vústra až před Všeň. Pak již také notoricky známou cestou kolem letiště a přes Doubravu, zde čtvrté a prémiové zastavení, a to U kocoura na nějaký ten speciál a zpět do Březiny.
Na trase dlouhé 43,5 km se nachází pouze jedna horská prémie a to nad Rovní a pak mírňoučké, ale opravdu minimalistické stoupání na Hrubou Skálu, ale nebojte, není to ta „horská“ trasa jako vloni ….
Už teď nás svrbí nožky a těšíme se